Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 16:05:18 +0200

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/10821 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Väheru küla, Karu (Septik) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume teie kooskõlastust valminud ehitisele 
vastavalt EhS § 48 lg 5 p 2. 5) Vajaduse korral kontrollib pädev asutus, kas 
seoses kasutusteatises märgitud ehitise kasutamisega tuleb: 1) viia ehitis 
nõuetega vastavusse; 2) kooskõlastada ehitise kasutamine või kasutusotstarbe 
muutmine pädeva asutusega; 3) kaasata kinnisasja omanik või kinnisasjaga 
piirneva kinnisasja omanik.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27161384>  (menetlus nr: 
457359), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister